?

Log in

No account? Create an account
entries friends calendar profile Romanticide ~ doujinshi collection & etc Previous Previous
Greetings - NIGHTmare FacTOR ~ pHASE 004
The worst foe lies within the self...
aweofshe
aweofshe
Greetings
cda315f746c1a8bc21bb6d3d2c05083b
Oh, the story of my life. Applies to several situations.

Please comment or send a message. Random adds will be ignored.

RELEVANT LINKS:


Skyrend's doujinshi collection (weird het database extraordinaire)

- skyrendsales -
latest doujinshi, video game, & anime sales. other items also available.

- radiantfall || extra scans -
random scans. if a file is missing, let me know and i'll hook it up. :P


the currently active network of pointless fan things

RadiantFall Trophy Card
30 comments or Leave a comment
Comments
snowlands From: snowlands Date: May 19th, 2011 02:29 am (UTC) (Link)

Can the Card Collection Sale go on this entry which lists some other sales?
once you have the cards/stickers all rearranged??
I'd like to see them. (Don't forget to probably take out the ones we are set up to buy-- But GO ahead and keep the redmoonstar border one--but we'll get the other liked one)

It's the large list of sale Links that's directly connected to GSL isn't it??
So Would it fit within OCD to put the card link on here??


small rant: .......................if you'll allow me
the overused term OCD
should often be translated Orderly, Careful, and Diligent
back when peoples manners in the country were more nice and less competitive .. wanting to put things in their right place at all times would have been called - Good Housekeeping - or some other complement.
I know people who don't have OCD sometimes have their CD collections without cases all over their house and car getting scratched.
What is often called OCD is probably a good thing :P
aweofshe From: aweofshe Date: May 19th, 2011 03:45 pm (UTC) (Link)
Dunno, I just list the most important stuff in this first entry. I linked to the doujinshi sales only cuz that's 90% of my stock.

It would force me to restructure the journal entirely or make a seperate selling journal. Dunno why I'm reluctant to simply make a seperate journal...it would actually be more organized, lol. Maybe I should just do that.

I like keeping records though and posts get way too long due to the amount of items so not sure how to maintain it. I could backdate entries but then posting dates would be inaccurate and that gets me all twitchy. XD

Rants are fine, haha. That's a nice way of putting it. I'm actually not the most organized person (my mom's an extreme hoarder so the house is mess) but I tend to be very anal about certain things. My DVDs and games are usually well taken care of but things like homework and stray papers I'll toss around my room without a second thought.

You know what, I might just go ahead and make that other journal now. Got 3 hours to burn until next class.
snowlands From: snowlands Date: July 1st, 2011 12:49 pm (UTC) (Link)
Hi

I hadn't forgotten nor changed my mind about any the order
(I don't know if the cards and sales entry is too far back to notice at this point)== I should probably link the comment where we listed the items and came to a total if I can.
I think my last comment was (a reply which folds up and has to be opened to be looked at) basically 'whenever you were ready' which didn't get found?? and I've been lazy about doing anything on the computer since then.

I'm having trouble finding any holder for the wallscroll that won't waste fresh cardboard (which I don't want to do).
What is the Diameter or Circumference (or whichever) of it when rolled up,?? or How wide around is the roll?
Did you tell me???

Thanks :)
aweofshe From: aweofshe Date: July 1st, 2011 05:30 pm (UTC) (Link)
Think the total was $32? Dunno if I saw your last comment, been busy offline for the past month or so.

It's almost 2 inches, maybe about 1.7 but I just round up, lol.
(Deleted comment)
aweofshe From: aweofshe Date: July 10th, 2011 08:24 pm (UTC) (Link)
Hmm, I guess it is kinda big. It's much larger than a standard poster that's for sure.

Cool, haha. I'll let you know when it arrives. ^^
snowlands From: snowlands Date: July 10th, 2011 11:56 pm (UTC) (Link)

Oh

In addition to everything mentioned above
I have a damaged Leta sticker (which would need to be like glued back down to it's backer)

Shall I send it along and you can do what you want with it too???
I think it's a Leta image you don't have, I
can show it to you and see if you like it, even though it needs tlc or whatever.

AND The Artist doing the Italian art MAY Be 'Marco Albiero'

Thanks
aweofshe From: aweofshe Date: July 11th, 2011 06:04 am (UTC) (Link)
Sure, send me any extras you want. XD

Ah, thanks for the info on the artist! Even if he isn't the official artwork, he does pretty nice work.

Haha, that's awesome that you kept the old envelope. XD
(Deleted comment)
aweofshe From: aweofshe Date: July 19th, 2011 04:29 am (UTC) (Link)
It's ok, don't worry about it. :)

Just to confirm items:

- wallscroll
- DiC sticker sheet

$2 - FANCLUB CARDS
$2 - EMBOSSED STICKERS

http://m490.photobucket.com/albumview/albums/djscans/sailor%20moon/cards/cards55.jpg.html?src=www&action=view¤t-cards55.jpg
$4 - #8
$2 - #9
http://imageshack.us/photo/my-images/340/image13ff.jpg/
.50 - #6 from imageshack
---------
for your friend:

http://m490.photobucket.com/albumview/albums/djscans/sailor%20moon/cards/cards56.jpg.html?src=www&action=view¤t=cards56.jpg
$2 - #7
$1 - #8

http://m490.photobucket.com/albumview/albums/djscans/sailor%20moon/cards/cards58.jpg.html?src=www&action=view¤t=cards58.jpg
$1 - #5

Also, the tube you sent was too short and I'm not sure if I'd be comfortable sending the wallscroll in something so thin anyway. It weighs about 14oz, haha. I have a package for it tho so it's ok.
(Deleted comment)
aweofshe From: aweofshe Date: July 23rd, 2011 01:35 pm (UTC) (Link)
Oh yeah, sorry I didn't thank you for those. >.<; Love them all! xD And yeah, found that one inside the tube. Wonder where I can put it...maybe wrap in mini cellophane bag and tape it to a card page somewhere. @@

I'll try to send out your stuff next week. Been busy lately filling out applications and job things. :/
(Deleted comment)
aweofshe From: aweofshe Date: August 12th, 2011 05:03 am (UTC) (Link)
yeah, he works there so it's easier to give it to him. i try to only ask twice a month tho, don't wanna bother him. going there myself will take an hour or more.

nah, it was that whole for sale page. gonna continue looking today. >.<;
(Deleted comment)
snowlands From: snowlands Date: August 16th, 2011 04:42 pm (UTC) (Link)
Yeah but I gotta say

If you clear out all your (40 to 60) no x
ones by selling in Lots

Is your 25 or so three pages of white x half really like ones left in the same binder gonna make a big thing with the move?
I can tend to regret anything I loose.


Probably wanna clear away relatively replaceable stuff
that you only half like.

Anyway I see two white x ones I do like-ish but
too late to add?? so I don't think I will.


(You could send your white x ones to me and I'd send them back after you move Ho Ho :)
aweofshe From: aweofshe Date: August 18th, 2011 12:54 am (UTC) (Link)
True that it's not a lot of space...it's more about me letting go of possessions and not hoarding, plus making money. I collect cards from 3-4 other series that I'm looking to clear out and the SM cards are pretty much the only ones that sell.

My overall collection isn't even that big to be honest. Everything will fit in 1 large bookcase.

Nah, not too late. Let me know which ones you want. ^^
snowlands From: snowlands Date: August 18th, 2011 04:51 am (UTC) (Link)
Oh yeah

give me
http://m490.photobucket.com/albumview/albums/djscans/sailor%20moon/cards/cards52.jpg.html?src=www&action=view¤t=cards52.jpg

7 and maybe 9

and i like
http://m490.photobucket.com/albumview/albums/djscana/sialor%20moon/cards/cards55.jpg.htnl?src=www&action=view¤t=cards55.jpg

2

You can have em back any time even if I buy em


I do have a friend waiting on the cards so
can they go out this week ?

I can send some more compensation for the white x ones
so it'll cross over if you want a price for them.

:)
(Deleted comment)
aweofshe From: aweofshe Date: August 22nd, 2011 03:48 am (UTC) (Link)
Hey. ^^ Sure, would love to see it.

btw, mailed your stuff out. should arrive shortly. :D
(Deleted comment)
aweofshe From: aweofshe Date: August 22nd, 2011 01:58 pm (UTC) (Link)
Think I went to sleep around that time. xD

I'm online now, lol.
(Deleted comment)
aweofshe From: aweofshe Date: August 22nd, 2011 02:29 pm (UTC) (Link)
Ok, saw it. Looks cool. ^^ I've always liked that image of Usagi with the moon wand and the Doom & Gloom girls.

Great! Sure, would love to see. :)
From: (Anonymous) Date: August 29th, 2011 01:46 pm (UTC) (Link)
I did get my fanclub cards today.

However if you do sell off yours as a full set I could probably send you my new Leta since I now have 2.
aweofshe From: aweofshe Date: August 30th, 2011 12:55 pm (UTC) (Link)
Glad you finally got a full set. :)

Sure, I'd love your extra if I ever sell mine. Thanks for offering! <3
(Deleted comment)
aweofshe From: aweofshe Date: August 30th, 2011 10:22 pm (UTC) (Link)
Thanks. :)

Aah, that card I sold long time ago already. XD It's apparently from some kinda Sailor Moon soap set series. It had a plain cardboard back and think the company was Bandai.
30 comments or Leave a comment